keskiviikko 14. tammikuuta 2009

Eka Knit-A-Longini!

Ravelry on mieletön paikka. Oikeasti on. Mä olen yliarka osallistumaan oma-alotteisesti edes semmoseen touhuun, mikä on musta kivaa, eikä osallistuminen olis mikään iso juttu (go figure). Miettikää mikä onnenpotku: mä sain Ravelryn kautta kutsun Jean Townsendin Cascading Leaves -sukkien yhteisneulomukseen, KALiin, KnitALongiin! Ihan vain siksi, että tylsänä päivänä katoin kaikki Ravelryssä tarjolla olevat ilmaset kuvalliset sukkamallit läpi ja napsin sieltä omaan työjonooni kaikki sukat, jotka edes jossain määrin miellytti. Ravelryssä on semmoinen toiminto, ilmeisesti, että saman ohjeen jonoonsa lisänneet voi kutsua ohjetta koskevaan ketjuun kerralla. Vaikeasti selitetty, mutta jos ette tiedä, mistä on kyse, liittykää Ravelryyn - ette tule katumaan!
KAL-sukkamalli ilmeisesti vaihtuu joka kuukausi (varautukaa siis sukkasateeseen), mä osallistunen ainakin aluksi niinä kuukausina Townsend-KALeihin, joitten KALitettava sukkamalli on mulla jo Ravelryn jonossa valmiina. Käykö tässä niin, että teen kahettoista sukat tänä vuonna o.O

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Nyt vasta huomasin että sinultakin löytyy neulonta-aiheinen blogi. Olen erakon blogia kllä lukenu ja nauttinut kovasti sen parissa.

Lintulai kirjoitti...

Tervetuloa tännekin :) Päivityksiä tulee vaan vähän harvassa tahdissa, mutta yritän elää tämmöstä kaksoiselämää, ettei kaikki pyöri koiran ympärillä :D