keskiviikko 25. helmikuuta 2009

Team Edward



Kun mulla ei ollu omenaa, koira joutu poseeraamaan. Kävin kattomassa Twilight-leffan ja hurahdin, piti oikein kirjakin ostaa (mikä hävettää, koska ennevvanhaan mä olin lukenu kaikki leffaksi tehtävät kirjat jo hyvän aikaa ennen leffojen ilmestymistä). Leffassa bongasin Bellan kivat harmaat lapaset, pitkävartiset, ja halusin hetivälittömästi samanlaiset. Oli siinä muitakin neuleita tyrkyllä, mutta noi tumput kolahti kyllä. Ravelryn jonoon olin pistäny semmoset jo aiemmin, tietämättä Twilightista mitään, joten tää on ihan selvästi sattuman oikkua kaikki. Lisäksi tulppaani/hevosenkenkäpalmikko on eka palmikko, johon olen ihastunu.
Mä tarttin tumput ja nää on oikeasti pitkästä aikaa semmoset, joihin olen erittäin tyytyväinen. Let me introduce SubliminalRabbitin Bellan lapaset Novitan Ainosta. En oikein tykänny neuloa noin halkeilevaa lankaa, mutta väri ja tiheys passasivat mulle hyvin. Puikot metalliset vitosen Novitan sukkikset, painovat kun synti kun oon bambuilla neulonu enemmän nytten. Tein yhden hevosenkengän enemmän, että sain kämmeneen pituutta riittävästi, ja peukalon kohalle vastapuolelle kämmentä loin yhen ylimääräsen silmukan. Vaikka häsläsin palmikoitten välirivien kanssa, onnistuin käsittääkseni tekemään samat häsläykset kumpaankin lapaseen. Don't count, don't tell. Valituksen sana tulee siitä, että jouduin toiseen peukaloon alottamaan toisen kerän ja painoa lapasille tuli silti vaan 97g, langanpätkiä jäi ylitse yhteensä gramma. Se siitä sadasta grammasta per kerä.

Jos tarkkaan kattoo, nii elukalla on samanväriset silmät kun Edwardilla :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi, Rimi :)

Anonyymi kirjoitti...

Upeat lapaset ja tosiaan muistuttavat kovasti niitä, mitä Bellalla on leffassa.:D Täytyy laittaa neulontajonoon...

Lintulai kirjoitti...

Kiitos kiitos :)

jassu kirjoitti...

ihanat lapaset olet väsännyt ! : )
minäkin aikoisin neuloa samanlaiset mutta harmivain englanninkielen taito on neulesanastossa vähän hukassa :(
olisikos sinulla tuohon yhtään suomennosta?