sunnuntai 1. maaliskuuta 2009

Tuskaa ja Cahdistusta

Kevään Twist Collective on tullunna ja sielläpä oli taas ihania malleja. Minä sitä vaan mietin, että olisko mun järkevämpää suunnata Novitalle menevät rahani muutamaan oikeasti kivaan malliin - yhden lehden hinnalla nimittäin saa suunnilleen yhden TC:n mallin.. Mutta mä en aio tehdä mitään päätöksiä vielä. Tuli kuitenkin (taas kerran) mieleen, että jos yhden mallin saa yhden lehden hinnalla, ja lehdessä on ties kuinka monta ei-niin-neulomishaluja-herättävää-aina mallia, niin kumpi parempi? Enhän mä vissiin kertaakaan ole edes neulonu Novitoista yhtään mitään, ja toisekseen ne mallit on hieman liian oikeinnurin mun makuuni. Mun ainoa onneni tässä on se, että mun ei kannata toistaiseksi ostaa mitään neulepuseromalleja, koska en mä kuitenkaan saisi niitä ikinä tehtyä.
Sössikkini nuista tällä kertaa:
dulce de leche, collette, ardent jacket, barberpole, pisara ja grant park pullover. Mitä kaikkea mä menetänkään, kun musta ei ole neulomaan puseroita :( Onneksi on yhtä kivoja ja kivempia pienempiä töitä Ravelry täynnänsä ja ihan ilmaiseksi. Musta on huippujuttu, että neuleiden suunnittelijat saa työstään palkan, ja musta on yhtä huippua, että samat suunnittelijat pistää mallejaan myös ilmaiseksi jakoon. Sitte ku oon iso ja rikas.. Onneksi noi TC:n mallit ei katoa ehkä mihinkään.

Ei kommentteja: