torstai 12. maaliskuuta 2009

Knitty Spring 2009

Kevään tulon tietää siitä, että joka vuosi tähän aikaan neulelehdet julkasee kevätnumeronsa. Ilmastonmuutoksen aikakautena neulelehtien kevätnumerot on ainoa varma kevään merkki :D
Knitty.comin kevätnumero on taas vaihteeksi täynnä herkkuja. Koska en oo päättäny, montako suosikkia saan pistää, enkä edes sitä, että onko "haluantehdäton" edes suosikin synonyymi. Mutta jos ny sovitaan että ainakin tykkäsin näistä: Aeolian, Pioneer, Absinthe, Cirque, Cachoeira, Sourwood Mountain ja luonnollisesti Flock. Kertooko musta jotain taas vaihteeksi, että Pioneeria ja Aeoliania lukuunottamatta kaikki on sopivasti mitotettuja projekteja? Totta kai mä oisin suosikkiloinu jonkun neulepuseronkin, vaikka en sitä ikinä tekis.

Millähän ilveellä mä muuten pääsen tästä neulepuserokammostani eroon? Oon niin varma, että saman tien, kun alotan jonkun, mun inspis menee ohi ja siinä sitä sitten taas ollaan puoli vuotta. Oon kumminkin tykänny tästä inspiraatiosta ny niin paljon, että ois harmi menettää se vaan siksi, että haluan kutoa jotain isompaa. Blahaah.

Ei kommentteja: